Pui umplut cu legume la cuptor

Se ia puiul dezghetat. Nici prea mare, nici prea mic – acum depinde si de cate guri ai de hranit 😉 Dupa ce il speli bine, unge-l cu unt si baga-i condimente pe sub piele. Cu cutitul faci cateva crestaturi, in care bagi usturoi.

Pe un dog tai cubulete legumele. Eu am folosit: morcov, rosie, dovleac, ciuperci, ceapa, usturoi, ardei. La acestea am adaugat si o lamaie decojita taiata felii. Am inchis orificiul cu o jumatate de mar.

Intr-un vas yena am turnat cam trei sferturi de cana de apa, am pus puiul in mijloc si l-am flancat cu cartofi taiati cubulete. Am mai pus langa si legumele care mi-au ramas de la umplut 🙂 Vasul l-am acoperit si l-am lasat la cuptor timp de 1 ora, dupa care am scos capacul si l-am mai lasat inca 30 minute. Ce a iesit:

Pui umplut la cuptor

Pui umplut la cuptor


Nu e cea mai reusita poza deoarece e facuta cu telefonul, dar cel putin e autentica 🙂 Cel mai important e ca marul si lamaia au incununat o simfonie de arome si au facut ca puiul sa fie foarte gustos. L-am mancat cu garnitura din legumele facute langa el si stropit cu putin mujdei de usturoi home-made.

12 Răspunsuri to “Pui umplut cu legume la cuptor”


  1. 1 simiyellow februarie 6, 2010 la 8:35 pm

    interesant! eu vreau sa fac pui umplut si sincer pana acum e cea mai buna reteta pe care am gasit-o!

  2. 2 simiyellow februarie 7, 2010 la 10:29 am

    am gatit aseara puiul umplut. ce pot sa zic…nu a iesit tocmai cum ma asteptam eu…probabil ca si faptul ca l-am facut pe fuga, intr-o ora era gata 😀 al tau pare bun, data viitoare am sa respect reteta ta in speranta ca va iesi mai gustos decat de data asta 😀

  3. 3 Gospodina de serviciu februarie 9, 2010 la 8:43 pm

    Nah, ce sa zic simiyellow, imi pare rau ca nu a fost pe asteptari…
    Eu in seara asta re-editez isprava, dar de data asta l-am pus in punga si am folosit la umplut vinete, morcovi, ceapa si ardei, amestecate cu rozmarin macinat. O sa fac poze 🙂

  4. 4 simona aprilie 1, 2010 la 5:08 pm

    nu arata prea bine teb sa mai inveti sa gatesti daca nu cuparati un tel mai bun

  5. 6 ioana decembrie 29, 2010 la 5:48 pm

    mie imi place cum arata , cred ca a fost si gustos, am sa incerc si eu reteta aceasta, mi se pare cea- mai simpla, si mai practica din cate am gasit. Insa cred ca daca s-ar introduce si putin vin alb …pe undeva, ar fi si mai gustos.

  6. 7 Mihai februarie 2, 2011 la 7:01 pm

    E bun l-am incercat. DaR uite una: Speli puiul il ti pe foc 15-20 min dupa fierbi cativa cartofi cu catviva morcovi. Ungi puiul cu unt,condimente,il transezi si ii pui usturoi. Umpli puiul cu legumele si il pui in tava. in tava vei adauga cateva boabe de piper, o feliuta de lamaie,si 5 rosii mai mici:D. Sper sa va placa.

  7. 8 andyyo decembrie 18, 2011 la 12:58 pm

    al meu a iesit bine iar in apa de pe langa am pusun pic de buleon de casa

  8. 9 PIERRE februarie 16, 2012 la 5:54 pm

    foarte interesant si apetisant ,reteta ie foarte buna multumiri si pofta buna .

  9. 10 Adeline aprilie 1, 2013 la 5:23 am

    Hello friends, pleasant article and fastidious urging commented at this place, I am really enjoying by these.

  10. 11 Andra mai 2, 2013 la 8:39 am

    Prima reteta fara grasime ( unt, ulei, etc.) genial pentru prima masa de Paste a copilului 😉

  11. 12 Raluca Damian august 22, 2015 la 5:48 pm

    Foarte interesant website-ul tau


Lasă un comentariu




Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita