Tocanita de ficatei pe pat de mamaliga

Imi plac ficateii de pasare. Nu mananc foarte des, insa am momentele mele, cand nimic nu se compara cu o tocanita buna. Reteta prezentata este una simpla, dar, spun eu, gustoasa :)

Pentru tocanita am folosit 1/2 kg de ficatei, 1 ardei, 1 ceapa mica, 2 ciuperci champignon, 1 catel de usturoi, 1 lingura de smantana, 100 ml de vin, condimente.

Am fiert putin ficateii in doua ape sa se curete bine :) Intr-o cratita am pus ceapa, ardeii, ficateii fierti si am turnat peste vinul si putina apa. Amestecul l-am lasat sa fiarba pana a scazut amestecul de apa cu vin. Am pus ciupercile, smantana si usturoiul si le-am mai lasat cateva minutele.

Intre timp, am facut mamaliga (am folosit faina grisata). Intr-o cratita cu o cana cu apa care fierbea am turnat incet, in timp ce amestecam cu telul, faina de mamaliga. Cand a ajuns aproape de consistenta dorita, am lasat-o sa mai dea doua clocote.

Pe farfuria din care se mananca, am pus un pat de mamaliga, peste care am pus tocanita de ficatei. A iesit cam asa:

Tocanita de ficatei pe pat de mamaliga

,

4 Răspunsuri to “Tocanita de ficatei pe pat de mamaliga”


  1. 1 Simple octombrie 28, 2009 la 12:51 am

    Exact farfurioare de acelea avem si noi. Cool.

    Ca sa vezi ce am retinut eu din toata povestea asta, insa doar pentru ca mie nu imi plac ficateii :)

  2. 2 Gospodina de serviciu octombrie 28, 2009 la 8:47 pm

    Inlocuieste-i cu ciuperci si va fi just fine :D

  3. 3 alexnicolae ianuarie 26, 2010 la 4:09 pm

    sau cu inimi si pipote (numa ca trebe fierte mai mult). Alo doamna, mi-i foame ! is la lucru !


Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

