Brocoli cu ciuperci si dovleac la cuptor

Am avut un buchet de brocoli proaspat, sase ciuperci champignon. si un dovleac. Brocoli l-am fiert 4 minute, cat sa fie patruns putin. In apa in care a fiert brocoli-ul am oparit un minut- doua si ciupercile si dovleacul.

Intr-un vas yena am pus putin ulei de masline si am asezat legumele. Am pus putin porumb. Deasupra am intins putin iaurt degresat si am ras putin cascaval. L-am introdus la cuptor si l-am lasat sa se pregateasca pana cand cascavalul s-a rumenit putin.

Legume la cuptor

Legumele la cuptor


La final, cu o paleta am scos pe farfurii legumele. Se pot folosi si ca garnitura la preparatele din carne.

2 Responses to “Brocoli cu ciuperci si dovleac la cuptor”


  1. 1 monibell Februarie 9, 2010 la 8:21 pm

    OMG! am incercat reteta azi si a iesit ceva delicios. I-a placut pana si iubitului meu, care de obicei nu mananca masa fara carne🙂

    Pe cand o noua reteta?🙂

  2. 2 Gospodina de serviciu Februarie 9, 2010 la 8:44 pm

    Cat ma bucur! Imediat editez reteta de ciorba inventata in weekend :))


Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


