Iti amenajezi casa? Un instrument ideal: Space Planner

Am descoperit astazi un instrument ideal pentru oricine se gandeste la decorarea casei. Iti construiesti pe dimensiuni camera, adaugi elementele fixe ca usa, ferestre. Apoi in functie de utilitate adaugi canapele, birouri, exact cum iti imaginezi spatiul.
La final, iti poti salva ca imagine proiectul realizat.
Planul unei camere

Inca ceva! In acelasi meniu poti sa iti planifici spatiul si pentru terase/gradini🙂

4 Responses to “Iti amenajezi casa? Un instrument ideal: Space Planner”


  1. 1 Monica Iunie 11, 2009 la 7:39 pm

    Mi-ar fi placut sa gasesc aplicatia asta acum cateva luni cand mi-am renovat locuinta. E super utila.

  2. 2 simplis Iulie 22, 2009 la 11:02 pm

    Foarte tare,mersi de pont! Spre deosebire de Monica, mai am o camera de aranjat.

  3. 3 M.Ciprian Noiembrie 11, 2009 la 10:50 am

    Mersi de pontul cu acest program, il voi incerca.
    Pana acum foloseam softul gratuit Sweet Home 3d. Faceam planul pe hartie, apoi pe foaia de calcul bidimensional, apoi ii dadeam o vizualizare 3d. http://www.sweethome3d.eu/download.jsp


  1. 1 Online Room Space Planner « Been there, done that! Trackback pe Iunie 10, 2009 la 11:24 am

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


