Morcovi pane cu sos de iaurt cu usturoi

Prima reactie cand am auzit prima data de reteta a fost sa ma intreb uimita: morcovi pane?! Curiozitatea mi-a fost mare si am incercat. Delicios 🙂 Imi pare rau ca nu am poze, dar la urmatoarea preparare am sa fac si fotografii.

Se folosesc 6 morcovi mari, 250 ml de bere, 150 g de faina, o lg de sos de rosii/ketchup, ulei pentru prajit. Morcovii se spala si se taie in lungime in felii subtiri (2-3 le-am pecit pana am nimerit grosimea ideala – sa nu fie nici foarte subtiri sa nu le simti gustul, dar nici prea groase ca sa mananci morcov crud).
Intr-un vas se pregateste berea cu faina adaugata treptat. Apoi se adauga sosul de rosii si sare. Se amesteca totul cu o furculita. Se dau morcovii prin aluat si se pun in tigaia cu ulei incins. Se pajesc pe ambele parti pana se rumenesc.

Sosul este simplu: iaurt cu doi catei de usturoi zdrobiti. Morcovii se pot servi simplu sau cu sos. Simplu de pregatit si delicios. Ca sa nu mai zic si de latura `exotica` a retetei….

0 Răspunsuri to “Morcovi pane cu sos de iaurt cu usturoi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu




Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita