Rulouri de vinete la grill cu pasta de branza

Ieri mi-am cumparat vinete cu gandul de a le pregati in tigaia de tip grill. Va recomand sa incercati prima data dintr-o vanata. Nu toate sunt la fel de mari si mai ales, nu la toata lumea ii place gustul de vanata la grill. Eu am pregatit din juma de vanata, pentru ca am fost cam singurica la masa🙂

Am curatat vanata si am taiat-o pe lung in fasii nu prea groase, de juma de cm/1 cm. Le-am pus la sezatoare cu putina sare. Dupa ce au lasat destula apa, le sterg cu servetele. Cu pensula de bucatarie le ung cu ulei si le pun in tigaie. Le las sa se rumeneasca bine pe ambele parti. Daca in continuare sunt apoase – le mai tamponezi cu servetelul.

Cand sunt gata, ne apucam de pasta de branza. Aici, imaginatia poate sa zburde linistita. Eu am folosit urda si putin parmezan ras. Se poate folosi si branza de vaci. Am amestecat urda cu parmezanul ras si am pus o lg de smantana sa lege branza.

Pasta de branza am pus-o pe capatul unei felii de vanata si am rulat vanata. La final am prins-o cu o scobitoare (asta e, rudimentar, nu am avut umbrelute sau alte minunate ornamente) ca sa stea rulata.
Am papat rulourile cu ciupercute tot pe grill, pe care le-am pregatit odata cu vinetele si salata de varza🙂

0 Responses to “Rulouri de vinete la grill cu pasta de branza”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


