Cel mai bun ketchup made in casa :)

Din cand in cand alegem self made-junk food pentru cina. Cand se intampla asta alegerea nr. 1 este hot-dogul. Ieri de exemplu nu am avut ketchup sus (doar in pivnita si mi-era lene sa merg). Asadar, am preparat minunatul sos din rosii pisate, ulei, zahar, piper, usturoi si vin.

Rosiile pisate le-am amestecat cu putin ulei, cativa stropi de vin, usturoi proaspat pisat, un varf de lg de zahar si putin piper. Am amestecat cu telul mic pana s-a format o mica pasta.
Mult mai gustos decat cel din comert🙂

2 Responses to “Cel mai bun ketchup made in casa :)”


  1. 1 Monica Mai 27, 2009 la 8:19 pm

    Incerc si eu azi, am facut o friptura la care cred ca ar merge perfect. Merci🙂

  2. 2 Marusha Mai 28, 2009 la 9:12 am

    Te rog sa revii sa imi zici cum e combinatia, poate pe viitor o voi folosi si eu🙂


Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


