Flori si Decoratiuni pentru Mese Festive, Nunti si alte Balamucuri

Brides.com Flowers and Decorations

Zilele acestea am discutat cu mai multe persoane despre flori si decoratiuni pentru nunti si alte mese festive. Doar e sezon😉 Am gasit cateva sfaturi si articole interesante pe Brides.com. Aranjarea meselor, tipuri de ornamente florale, buchete, inclusiv un mic sondaj care sa va ajute sa gasiti tipul de buchet care vi se potriveste. Must see pentru oricine care are treaba cu festivitati🙂

2 Responses to “Flori si Decoratiuni pentru Mese Festive, Nunti si alte Balamucuri”


  1. 1 iossef Iulie 28, 2009 la 5:40 pm

    ma cheama youssef sunt importator de materiale sunt prima mena puntu meu de lucru este in niro nr de stand 389 390 am preturi ff bune si va ofer se laburam impre una si va dau preturi bune ex: saten doar la 2 lei organza doar la 2,5 si daca doriti cantita mare mai vb de pret daca aveti o plecere se la buram asta este nr meu 0762 978 007 o zi buna

  2. 2 emilia August 23, 2009 la 9:50 am

    sunt interesata doresc oferta de culori si modul in care voi primi comanda


Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


