Mini prajitura in … 5 minute!

Mi-am adus aminte de o reteta pe care inca nu am incercat-o (recunosc), dar cred ca o sa o incerc la munca pentru un desert rapid. Sunt curioasa daca o sa imi reuseasca🙂

E nevoie de 4 linguri de faina, 4 linguri de zahar, 2 linguri de cacao, 1 ou, 3 linguri de lapte, 3 linguri de ulei.

Intr-o cana amesteca faina, zaharul si lingurile de cacao. Adauga oul, apoi laptele si uleiul si amesteca bine. Pune cana in cuptorul cu microunde pentru 3 minute la putere maxima (1000w). Asteapta pana nu mai creste. Scoate cana si rastoarna continutul pe o farfurioara. Serveste prajiturica cu colegii la o cafea.

Poze gasiti la Dizzy Dee.

10 Responses to “Mini prajitura in … 5 minute!”


  1. 2 Marian Octombrie 16, 2009 la 7:46 pm

    Am insercat si eu dar acasa , pot spune ca a iesit un deliciu😉

  2. 4 anDra Mai 12, 2011 la 5:27 pm

    voi incerca si eu in 10 min….sun curioasa km va iesi!:X:::x

  3. 5 didi Martie 8, 2012 la 1:24 am

    voi incerca maine 8.3.2012.sper ca mama mea sa fie impresionata!!

  4. 6 andreea Aprilie 13, 2012 la 6:30 pm

    este super buna

  5. 7 Lucii`. Iunie 29, 2012 la 11:16 am

    Am incercat.Eu sunt baiat si de obicei nu ma prea ocup eu cu bucataria , dar am incercat si am vrut sa vad cum iasa.Aveam in plan sa-i las mamei mele sa guste,dar nu am putut . A fost prea gustos si am mancat eu pe toata :)).Oricum foarte buna reteata.Bravo.

  6. 8 Anonim Iulie 10, 2012 la 11:45 am

    neaparat la cuptorul de microunde

  7. 9 Anonim Octombrie 14, 2012 la 9:59 am

    FOARTE BUN🙂❤


  1. 1 simple-webdesign.com» Blog Archive » Reteta: Ciocolata de casa Trackback pe Noiembrie 11, 2008 la 10:56 am

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


