Una noua, homemade: Gulas cu praz

Poate ca suna ciudat, dar e cel mai gustos gulas pe care l-am mancat pana acum si e reteta proprie🙂
Se iau 3 bucati praz(la mine in gradina nu s-a facut asa de urias ca cel din piata/de la market) si se taie rondele de ~4 cm. Se curata cartofii, se taie marunt ceapa si se razaluieste marunt un morcov potrivit.

Se caleste ceapa, apoi se adauga morcovul si se mai lasa putin la calit. Apoi se adauga prazul si cartofii, se toarna apa peste cat sa acopere compozitia. Se adauga 2 foi de dafin, condimente si se lasa sa fiarba. Cand scade apa se adauga 2 rosii tocate foarte marunt (mama mi le-a dat prin blender, e mai comod), se amesteca si se mai lasa la fiert cateva minute. Se adauga un varf de zahar, cat sa indulceasca putin sosul. Eu am ales sa zdrobesc cativa cartofi sa fie mai consistent sosul. Si gata🙂 Il dregi dupa cat de dulce/sarat/acru vrei sa fie. Si de servit, l-am servit cald, cu salata de varza murata. Yummi🙂 Pofta!
p.s. POze nu am ca am ramas cu acumulatorii descarcati, daca am noroc si nu il papa tata, azi mai gasesc o portie si fac poza🙂

0 Responses to “Una noua, homemade: Gulas cu praz”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


