Astenie de cratita

S-a incalzit foarte mult vremea. S-a incalzit mult in casa, in birou, peste tot. Am inceput procesul de trecere oficiala la primavara. Mi-am sortat chestii, am cumparat lucruri noi, am inceput sa beau ceai detoxifiant si parca ma transform tot mai mult in greierele lui La Fontaine.

Primavara lui Katherine Moffitt

Primavara celor cu dor de duca

Primavara celor din Chicago

0 Responses to “Astenie de cratita”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


