La inceput de an

Anul acesta mi-am propus sa reusesc sa imi indeplinesc rezolutiile (anul trecut m-am pierdut pe la jumatate). Cum una dintre ele este si una culinara, astazi am incercat sa gasesc combinatia perfecta de gusturi pentru rucola si andive. Nu pot spune ca am gasit banutul de aur, asta o sa imi dau seama acasa deseara. Ma pot pronunta doar la nivel nutritiv.

Mi-a facut cu ochiul o reteta de salata de andive cu branza si sos de iaurt. Mai caut…Alta aproape similara, doar ca are ou fiert in plus. Hmm, andive pane, voi incerca sigur. Rucola, cam orice salata. Ma las pagubasa si ma apuc de invatat. Cred ca totusi cele mai pretioase sunt impresiile de dupa gustari😉

0 Responses to “La inceput de an”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


