M-am intors!

Vineri am fost plecata in Brasov si apoi la Bucuresti la aeroportul Baneasa in vizita. Am lenevit tot weekendul. M-am tuns la Fashion Maniacs in BV, Silviu Gherman a facut oficiile. Am iesit la restaurant `la nea Nelu`, apoi ne-am dj-it in Hush Hush. De atunci a inceput o durere acuta de stomac. Sa fi fost de la mancarea de la nea Nelu? Probabil…mai ales ca a trebuit sa ajustez eu cartofii, iar pane-ul a fost prea agresiv🙂
Am dres cumva durerea, doar sunt `Fetita Invincibila!!!!` Duminica a revenit putin durerea ca in timpul noptii de duminica spre luni sa simt cea mai apasatoare durere ever in zona stomacului. De greata sa nu mai pomenesc. Luni au inceput sa ma doara incheieturile la fel de tare, fiind deja in transa de la durere. Am baut ceaiuri, nu am mancat aproape nimic, am incercat sa dorm non-stop. Marti am facut o vizita la farmacia mea preferata si am povestit cu tanti (am reusit sa ma ridic din pat, farmacia e la parterul blocului). Am luat Mg, Vit. C, niste B-uri, niste simptomatice, ceaiuri si uite-ma azi in picioare, la munca, mai fresh, nu 100% revenita, dar mai bine, mult mai bine.

Ceai din flori de salcam
Scade aciditatea gastrica; are actiune antisep­tica. In hiperaciditate, gastrite, pirosis (arsuri la stomac). Se mai utilizeaza cu efect colagog si antispasmotic, precum si in ulcerul gastroduodenal.

Ceai de menta
Baut dupa masa imbunatateste digestia. Reduce contractiile musculare care provoaca umflari si balonari abdominale.
In tulburarile gastro-intestinale, intretinand si sanatatea ficatului si face minuni in cazul indigestiilor si starilor de voma.

Mai multe despre magneziu si vitamina C.

0 Responses to “M-am intors!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


