Good food vs. Mc Donalds

Navigam pe paginile online ale revistei englezesti Good Food, editie online pe care o prefer datorita accesibilitatii, cand am vazut o reclama ce mi-a adus aminte de un post citit relativ recent pe blogul lui Cezar Ioan.
good food vs mc donalds
Asadar, nu doar Good Food Romania promoveaza Mc Donalds, ci chiar pe site-ul mama din UK, am gasit o campanie Mc Donalds, Make up your own mind, care doreste sa promoveze felul in care se prepara meniurile de la mc, cu headline-ul Happy Meal? Happy Parent!
O mama fericita, afla ce mananca odrasla ei, cu ocazia unor vizite in `the happy factory`, cum imi place mie sa numesc facatorul happy meal-ului. Raportul in pdf, aici.
Stiati ca? 2/3 din puiul din Mc Nuggets-urile din UK (doar ptr ei a fost facut `studiul`) provine din Brazilia? Pentru ca Mc Donalds este totusi o afacere si trebuie sa obtina profit!😀
Ca numai dupa un `cod`, Mc Donalds poate urmari ce a mancat, cum a dormit puiul si bunicii si strabunicii pasarii din care mananci?😀

Concluzia: `Parinti, eu am fost in fabrica mc donalds si e bine pentru copiii vostri sa manance mc nuggets. Produsele sunt inspectate de oameni care chiar manaca mic dejun inainte sa mearga la munca`(?huh?)

Lectura de duminica, astazi pdf-ul `mc` mi-a ridicat moralul mai ceva decat un show de amiaza cu Stela si Arsinel!

2 Responses to “Good food vs. Mc Donalds”


  1. 1 Cezar Octombrie 15, 2007 la 7:52 am

    Daa, si moralul meu este sus, suuuus de tot la aflarea acestei minunate vesti. Practic, nici nu pot sa inteleg de ce se mai chinuie prostimea din toata lumea sa mai gateasca pe-acasa, cand exista Mc. Mi-am adus aminte, cu ocazia asta, de o replica dintr-un film: „Stiati ca nicio tara care are McDonald’s n-a atacat vreodata SUA?” Io cre’ ca pun aia ceva in mancare, sa ne placa la toti democratia americana…🙂

  2. 2 Olga Panciuc Mai 20, 2008 la 11:37 am

    Stimati domni, doamne,
    Daca d-voastra aveti o activitate de catering, sau fast food..
    desigur aveti si multe deseuri..si cred ca va ganditi si la mediul-
    va propun oferta prese de compactat deseuri, Orwak Suedia
    http://www.lampero.ro. Daca doriti informatii, firma noastra este specializata in managementul deseurilor
    Cu deoasebita stima,
    Olga Panciuc / 0730 556 555


Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


