Jurnal de adolescent 1

16.VI.1998

Imi ninge sub piele

Sunt flamanda si mi-e sete de sangele tau, vreau sa te devorez, sa te simt cum incet, incet devii una cu mine, in timp ce imi ninge sub piele. Te vad zburand deasupra padurii urmarit de farul ochilor mei. Vreau sa te devorez, sa te simt cum ingheti acoperit de zapada suflului meu, in timp ce imi ninge sub piele.

Imi ninge sub piele si vad cum parul imi cade si ramna un zigurat de gheata cu ochii arzand. Imi ninge sub piele si simt cum ma topesc de caldura ta, cum inima-mi picura micii stropi de apa.

Ti-e sete si ce nu as da sa bei apa din inima mea, sa patinezi pe picioarele mele inghetate, sa stam amandoi sa privim cum imi ninge sub piele.

0 Responses to “Jurnal de adolescent 1”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


