Vitamina C din belsug si doar 54 de calorii

Am venit in vizita la mama. Iar mama ca orice parinte bucuros ca ii vine odrasla pe acasa, a incercat sa ma cocoloseasca cu tot felul de bunatati. Dar ce bunatati….Cand eram mica la bunici, la Urisiu de Jos obisnuiam sa ma infiltrez in gradina vecinei sa manac…agrise. Avea vreo 3 tufe, prada certa pentru cei amatori de gusturi mai … acre😛

Eh, eu maniaca, cu mama care stia acest lucru, m-am trezit cu un bol de agrise, well agrese cum se zice in Ardeal. Festin sa fie, mai ales ca ele (lobul gastei ca mi-a venit alta denumire acuma), ta daaaa sunt super bogate in fibre si vitamina C.  Plus daca mai ai si ceva inflamatii, ele sunt medicamentul potrivit. Cica daca prepari si consumi niste compot sau chiar asa simple, te alegi cu un aport de …54 de calorii. Ieftin zic eu! Si daca mai pui mana pe niste frunze, te alegi si cu un remediu foarte ok pentru piatra la rinichi. Parca parca nu imi mai vine sa zic  whhhoaaaaa dupa ce le mananc asa acre cum sunt😛

0 Responses to “Vitamina C din belsug si doar 54 de calorii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


