Un cadou pentru bugete de austeritate

Damn, in timp ce scriam mi-am adus aminte ca am uitat de festivitatea lui Crengu😦 Era azi de la 21.00 la ei la Unirea. Ma voi revansa cu niste flori si un cadou mai special.

Special pentru ca il fac eu si pentru ca este pe masura bugetului de austeritate (nuntile care vin ma fac sa ma gandesc de doua ori inainte sa poftesc la shopping). So, ce fac?!

Merg la Art&Hobby (magazin care comercializeaza tot felul de chestii pentru artizanat self-made) si cumpar o sarma din cupru (sper sa nu ma insel) flexibila, aurie/argintie (ca tot e la moda). Mai iau un pahar de vin (ehh unul in minus nu se va simti) caruia ii sparg piciorul.

Rulez sarma astfel incat sa am un la baza un suport si o fac spirala, ca un arc de pix😛 In spirala asta la final asez confortabil paharul schiop. Ta daaa, arata super (nu e prima data cand fac asta) si m-am rezolvat si cu doar cativa lei- cat dau pe sarma respectiva- si o scuza dragutza in fata prietenului pentru paharul irosit🙂

Lasă un răspuns

Sustin `Nu e poveste`

Ce pregatim la cratita


